Пошукове просування: залучення трафіку на новий сайт
Замовник
Медичний центр, який спеціалізується на лікуванні невралгії
Завдання
Залучення цільового трафіку на новий сайт
Крок 1.
- Детальне опрацювання рекламних кампаній в Яндекс.Директі та Google Adwords.
- Налаштування лічильників Яндекс.Метрики та Google Adwords для подальшої оптимізації кампаній.
Крок 2. Оптимізація контекстної реклами.
Проведення щоденних робіт з оптимізації кампаній:
- Уточнення ключових слів та мінус-фраз;
- Робота над текстом оголошень та швидкими посиланнями, а також посадочними сторінками.
Відстеження ефективності контекстної реклами проводилося за такими показниками:
- Показники залучення (час, проведений на сайті, кількість переглянутих сторінок та конверсія за метою);
- Кількість записів на прийом (встановлення зворотного зв'язку з клієнтом).
Результати
Висновки
Медична тематика – це одна з найбільш конкурентних та нелегких у сфері контекстної реклами. Нам вдалося привести недорогий цільовий трафік на сайт з конверсією у вигляді запису на прийом до фахівця.