Пошукове просування: залучення трафіку на новий сайт

Пошукове просування: залучення трафіку на новий сайт

Замовник

Медичний центр, який спеціалізується на лікуванні невралгії

Завдання

Залучення цільового трафіку на новий сайт

Крок 1.

  1. Детальне опрацювання рекламних кампаній в Яндекс.Директі та Google Adwords.
  2. Налаштування лічильників Яндекс.Метрики та Google Adwords для подальшої оптимізації кампаній.

Крок 2. Оптимізація контекстної реклами.

Проведення щоденних робіт з оптимізації кампаній:

  • Уточнення ключових слів та мінус-фраз;
  • Робота над текстом оголошень та швидкими посиланнями, а також посадочними сторінками.

Відстеження ефективності контекстної реклами проводилося за такими показниками:

  • Показники залучення (час, проведений на сайті, кількість переглянутих сторінок та конверсія за метою);
  • Кількість записів на прийом (встановлення зворотного зв'язку з клієнтом).

Результати

 

 

 

 

Висновки

Медична тематика – це одна з найбільш конкурентних та нелегких у сфері контекстної реклами. Нам вдалося привести недорогий цільовий трафік на сайт з конверсією у вигляді запису на прийом до фахівця.