Знижуйте ціни заявки у 2.7 рази. Медицина
Клієнт
Клініка пластичної хірургії
Завдання
Налаштування кампаній у Google Adwords та Яндекс.Директ.
CMS (система управління сайтом) клініки досить стара і не має в своєму розпорядженні підключення сервісів наскрізної аналітики. Ми відстежували ефективність роботи лише на інформації метрики та звітах згідно з витраченим бюджетом. Аналіз останніх 4 місяців (до наших робіт):
Ми побачили, що компанія витрачала на рекламу щодня близько 3000 гривень. При цьому вартість кліку становила 30,36 гривень. А CTR становив 1.16%.
Аналіз ефективності та оптимізація реклами
Ми оцінили ефективність запущених рекламних кампаній. Заявка коштувала приблизно 900 гривень, що дуже дорого. Реклама потребувала оптимізації.
Ми зробили налаштування лічильників сайту. У них не було цілей, тому відстеження ефекту від реклами на кожній зі сторінок було неможливим. Після цього було проведено аналіз сайтів конкуруючих фірм. У цьому сегменті конкуренція є вкрай високою.
Наступний крок – складання семантичного ядра. Ми уважно відбирали ключові фрази для кожного з напрямків клініки. Після цього було розроблено унікальні торгові пропозиції для кожного з напрямків.
На базі проведеного аналізу ми здійснили налаштування та запуск нової кампанії у Директі та Adwords. Ми постійно контролювали ефективність реклами.
Підсумки тримісячної роботи
Вартість заявки була знижена у 2.5 рази. Загальний рекламний бюджет зменшився до 121 000 гривень. Це практично вдвічі менше для Директа і в 1.2 рази менше для Adwords. Конверсія зросла практично на 60% і становила 350 звернень проти попередніх 207.
Підсумки
За допомогою нашої роботи, витрати компанії на рекламу зменшилися майже на 69 гривень на місяць, при цьому ефективність кампанії загалом збільшилася.