Знайомство цільової аудиторії з брендом

Знайомство цільової аудиторії з брендом

Клієнт

Сервіс доставки їжі.

Мета

Головна мета – знайомство цільової аудиторії з брендом, що є новим на ринку.

Завдання

  • Залучення аудиторії до нового бренду за допомогою контекстної реклами;
  • Збільшення кількості замовлень без роботи з трафіком на бренд;
  • Розрахунок параметрів CAC відповідно до джерел контекстної реклами;
  • Виявлення найбільш оптимальних інструментів Яндекс.Директ та Google Adwords;
  • Розрахунок частоти замовлень та середнього чека після першого замовлення з контекстної реклами;
  • Пошук аудиторії з найвищим LTV;
  • Опрацювання сценаріїв користувача для ретаргетингу;
  • Налаштування рекламної кампанії за погодними умовами.

Рішення

  1. Підготовка реклами та налаштування тимчасового націлення під кожну аудиторію. Облік погоди;
  2. Пророблення креативних оголошень та банерів відповідно до потреб кожного сегменту ЦА, враховуючи концепцію бренду;
  3. Організація A/B тестування реклами;
  4. Шахове тестування, мета якого – ndash; визначити найбільшу віддачу під час збільшення бюджету за джерелами Google Adwords та Яндекс.Директ;
  5. Встановлення динамічного колтрекінгу. Мета – наскрізна аналітика;
  6. Налаштування UTM-міток для аналітики реалізації цілей згідно джерел та сегментів для подальшого розрахунку LTV та CAC;
  7. Організація когортного аналізу для різних сегментів та джерел трафіку;
  8. Опрацювання робочих сценаріїв для автоброкера відповідно до погодних умов.

Результати

  • Приріст LTV у перший місяць реклами, окупність ціни залучених клієнтів з реклами;
  • Виявлення найактуальніших інструментів контекстної реклами для залучення аудиторії без зв'язку з брендом;
  • Розрахунок максимальної ціни залучення нового клієнта (САС) для кожного з інструментів у Директі та Adwords згідно LTV;
  • Узгодження майбутньої маркетингової стратегії з урахуванням результатів тестування.