Знайомство цільової аудиторії з брендом
Клієнт
Сервіс доставки їжі.
Мета
Головна мета – знайомство цільової аудиторії з брендом, що є новим на ринку.
Завдання
- Залучення аудиторії до нового бренду за допомогою контекстної реклами;
- Збільшення кількості замовлень без роботи з трафіком на бренд;
- Розрахунок параметрів CAC відповідно до джерел контекстної реклами;
- Виявлення найбільш оптимальних інструментів Яндекс.Директ та Google Adwords;
- Розрахунок частоти замовлень та середнього чека після першого замовлення з контекстної реклами;
- Пошук аудиторії з найвищим LTV;
- Опрацювання сценаріїв користувача для ретаргетингу;
- Налаштування рекламної кампанії за погодними умовами.
Рішення
- Підготовка реклами та налаштування тимчасового націлення під кожну аудиторію. Облік погоди;
- Пророблення креативних оголошень та банерів відповідно до потреб кожного сегменту ЦА, враховуючи концепцію бренду;
- Організація A/B тестування реклами;
- Шахове тестування, мета якого – ndash; визначити найбільшу віддачу під час збільшення бюджету за джерелами Google Adwords та Яндекс.Директ;
- Встановлення динамічного колтрекінгу. Мета – наскрізна аналітика;
- Налаштування UTM-міток для аналітики реалізації цілей згідно джерел та сегментів для подальшого розрахунку LTV та CAC;
- Організація когортного аналізу для різних сегментів та джерел трафіку;
- Опрацювання робочих сценаріїв для автоброкера відповідно до погодних умов.
Результати
- Приріст LTV у перший місяць реклами, окупність ціни залучених клієнтів з реклами;
- Виявлення найактуальніших інструментів контекстної реклами для залучення аудиторії без зв'язку з брендом;
- Розрахунок максимальної ціни залучення нового клієнта (САС) для кожного з інструментів у Директі та Adwords згідно LTV;
- Узгодження майбутньої маркетингової стратегії з урахуванням результатів тестування.