Збільшення лідів у 3 рази під час кризи. Будівельна компанія

Збільшення лідів у 3 рази під час кризи. Будівельна компанія

Клієнт

Компанія, яка займається продажем обладнання та матеріалів, а також повним циклом будівництва саун, басейнів та лазень.

Базовий канал залучення клієнтів – Інтернет.

Мета:

  • Відстеження реальних продажів кількома рекламними каналами.
  • З'ясування ефективності та якості менеджерів із продажу
  • Приріст числа допродажів за послугою роздрібної торгівлі в 2 рази.
  • Збільшення числа нових клієнтів за послугами будівництва та роздрібної торгівлі втричі.
  • Зниження ціни конверсії.
  • Залучення партнерів до співпраці.

Ми виявили безліч критичних проблем у роботі реклами.

 Було ухвалено рішення постаратися їх виправити.

Були проведені такі операції:

  1. Налаштування АТС на основі Aterisk. Ми записували дзвінки навіть з мобільних телефонів. Усі дзвінки були зібрані у картці клієнта.

 

  1. Налагодження передачі дзвінків від зайнятого фахівця до вільного.
  2. Установка простої та зрозумілої SugarCRM та добуток зв'язки з різними системами аналітики. Зв'язали систему керування сайтом із аналітикою Universal Analytics.

 

Наша робота у відділі продаж 

  • Допомога менеджерам у розборі технічних деталей. Ми розробили корпоративну книгу продажу та систему атестації.
  • Прописали скрипти бесід.
  • Провели ребрендинг комерційних пропозицій.

Модернізація сайтів

Ми адаптували структуру розділів під пошукове просування та синхронізували сайт з 1С.

На корпоративних сайтах ми вивчали шляхи користувачів до них, а також виявляли, на яких сторінках вони найчастіше закривають сайт та йдуть.

Підвищення ефективності каналів реклами

  • Налаштування реклами та пошукова оптимізація на 4-х проектах;
  • Видалення нецільових ключових слів;
  • Додати до оголошення уточнень, швидких посилань, контактів та іншої інформації;
  • Коректне налаштування utm-міток та зміна мети з кнопки відправки заявки на форму підтвердження відправки;
  • Зміна ставки та розташування;
  • Налаштування декількох видів націлювання;
  • Подовження форми заявки на розрахунок на корпоративних сайтах, збільшення конверсії до 18%;
  • Переробка текстів на посадкових сторінках, розміщення форми замовлення зворотного дзвінка;
  • Підбір загального списку мінус-фраз;
  • Оптимізація оголошень за принципом «1 запит – 1 оголошення»;
  • Підключення сервісу К50 для автоматизованого проведення конверсій;
  • Проведення комплексних робіт – внутрішня та зовнішня оптимізація всіх сайтів.

Підсумки

 </h2 >