Збільшення лідів у 3 рази під час кризи. Будівельна компанія
Клієнт
Компанія, яка займається продажем обладнання та матеріалів, а також повним циклом будівництва саун, басейнів та лазень.
Базовий канал залучення клієнтів – Інтернет.
Мета:
- Відстеження реальних продажів кількома рекламними каналами.
- З'ясування ефективності та якості менеджерів із продажу
- Приріст числа допродажів за послугою роздрібної торгівлі в 2 рази.
- Збільшення числа нових клієнтів за послугами будівництва та роздрібної торгівлі втричі.
- Зниження ціни конверсії.
- Залучення партнерів до співпраці.
Ми виявили безліч критичних проблем у роботі реклами.
Було ухвалено рішення постаратися їх виправити.
Були проведені такі операції:
- Налаштування АТС на основі Aterisk. Ми записували дзвінки навіть з мобільних телефонів. Усі дзвінки були зібрані у картці клієнта.
- Налагодження передачі дзвінків від зайнятого фахівця до вільного.
- Установка простої та зрозумілої SugarCRM та добуток зв'язки з різними системами аналітики. Зв'язали систему керування сайтом із аналітикою Universal Analytics.
Наша робота у відділі продаж
- Допомога менеджерам у розборі технічних деталей. Ми розробили корпоративну книгу продажу та систему атестації.
- Прописали скрипти бесід.
- Провели ребрендинг комерційних пропозицій.
Модернізація сайтів
Ми адаптували структуру розділів під пошукове просування та синхронізували сайт з 1С.
На корпоративних сайтах ми вивчали шляхи користувачів до них, а також виявляли, на яких сторінках вони найчастіше закривають сайт та йдуть.
Підвищення ефективності каналів реклами
- Налаштування реклами та пошукова оптимізація на 4-х проектах;
- Видалення нецільових ключових слів;
- Додати до оголошення уточнень, швидких посилань, контактів та іншої інформації;
- Коректне налаштування utm-міток та зміна мети з кнопки відправки заявки на форму підтвердження відправки;
- Зміна ставки та розташування;
- Налаштування декількох видів націлювання;
- Подовження форми заявки на розрахунок на корпоративних сайтах, збільшення конверсії до 18%;
- Переробка текстів на посадкових сторінках, розміщення форми замовлення зворотного дзвінка;
- Підбір загального списку мінус-фраз;
- Оптимізація оголошень за принципом «1 запит – 1 оголошення»;
- Підключення сервісу К50 для автоматизованого проведення конверсій;
- Проведення комплексних робіт – внутрішня та зовнішня оптимізація всіх сайтів.
Підсумки
</h2 >