Зростання трафіку сайту жалюзі та ролетів на 381% менш ніж за рік

Зростання трафіку сайту жалюзі та ролетів на 381% менш ніж за рік

Клієнт

Компанія, яка займається продажем жалюзі та ролетів.

Завдання

  1. Розрахунок оптимального бюджету кожного місяця.
  2. Зміна налаштувань рекламної кампанії для зміни сезонності.
  3. Зменшення ціни кліку для збільшення трафіку з урахуванням мінімальних витрат.

Мета

  1. Приріст цільового трафіку на сайт із максимальними показниками в сезон.
  2. Зменшення вартості кліку до початку сезону.
  3. Зростання CTR.
  4. Зростання конверсій.

Перший етап ведення був присвячений оцінці сезонності товарів та розробці плану щодо приросту бюджету. Провели роботу, пов'язану з розширенням семантики та зменшення вартості кліку. Під час початку сезону скоригували ставки на найконверсійніші ключові фрази. Охоплення потенційних клієнтів обчислюється майже 100%. Після цього провели роботи з утримання позицій.

Робота з цими інструментами та їх коректне налаштування принесли бажаний результат. Зміна ключових показників на старті проекту і сьогодні.

Динаміка сеансів:

 

Динаміка зменшення середньої вартості кліка:

 

Динаміка CTR у Google Adwords:

 

Кліки з конверсіями:

 

Підсумки:

  • Кількість сеансів зросла на 381%
  • Середня вартість кліку зменшилася на 27%
  • Кількість конверсій зросла на 51 %
  • Зростання показника клікабельності в Adwords у 43%

Клієнт відзначив помітне збільшення числа дзвінків на номер, що був налаштований на контекстну рекламу.