Зростання трафіку сайту жалюзі та ролетів на 381% менш ніж за рік
Клієнт
Компанія, яка займається продажем жалюзі та ролетів.
Завдання
- Розрахунок оптимального бюджету кожного місяця.
- Зміна налаштувань рекламної кампанії для зміни сезонності.
- Зменшення ціни кліку для збільшення трафіку з урахуванням мінімальних витрат.
Мета
- Приріст цільового трафіку на сайт із максимальними показниками в сезон.
- Зменшення вартості кліку до початку сезону.
- Зростання CTR.
- Зростання конверсій.
Перший етап ведення був присвячений оцінці сезонності товарів та розробці плану щодо приросту бюджету. Провели роботу, пов'язану з розширенням семантики та зменшення вартості кліку. Під час початку сезону скоригували ставки на найконверсійніші ключові фрази. Охоплення потенційних клієнтів обчислюється майже 100%. Після цього провели роботи з утримання позицій.
Робота з цими інструментами та їх коректне налаштування принесли бажаний результат. Зміна ключових показників на старті проекту і сьогодні.
Динаміка сеансів:
Динаміка зменшення середньої вартості кліка:
Динаміка CTR у Google Adwords:
Кліки з конверсіями:
Підсумки:
- Кількість сеансів зросла на 381%
- Середня вартість кліку зменшилася на 27%
- Кількість конверсій зросла на 51 %
- Зростання показника клікабельності в Adwords у 43%
Клієнт відзначив помітне збільшення числа дзвінків на номер, що був налаштований на контекстну рекламу.