Збільшення конверсії у заявки з кліків з контекстної реклами

Клієнт
Компанія, що займається продажем жалюзі, рулонних штор та профільних карнизів з 1995 року.
Завдання
Зменшення витрат на контекстну рекламу без втрати кількості заявок із сайту.
Особливості ніші
Необхідність придбання штор та жалюзі пов'язана із сезонністю. Навесні відбувається сплеск, а восени та взимку – ndash; спад. Запити – висококонкурентні. Є боротьба за місце у спецрозміщенні. Клієнт звернувся до нашої компанії навесні 2016 року, перед початком сезону.
Робота
- Створення релевантних оголошень та посадкової сторінки під різні групи запитів.
- сегментування семантичного ядра за структурою сайту;
- Складання привабливих релевантних оголошень, що далі дозволили напрацьовувати великий CTR;
- групу актуальних запитів на тему «офісні жалюзі» виділили у рекламну кампанію та створили відповідний лендинг. Він максимально відповідає запитам ЦА і має і має велику конверсію в замовлення.
- Налаштування аналітики на сайті
- встановлення лічильника пошукових систем та налаштування мети;
- підключення системи Call tracking для відстеження джерел заявок.
- Оптимізація витрат на контекстну рекламу
- великий CTR оголошень допоміг потрапити до спецрозміщення за зниженою вартістю;
- відстеження дзвінків допомогло швидко перерозподілити бюджет між оголошеннями, що наводять якісні заявки за невеликою ціною;
- після того, як було встановлено систему Коллтрекінгу, було видно, що контекстна реклама приносить близько 30% заявок. Ми отримали повні дані щодо картини витрат на рекламу.
Підсумки
Витрати на кожен місяць були зменшені на 53%. Скорочення кількості заявок при цьому не відбулося.
Витрати на рекламу (перший квартал 2016 – перший квартал 2017)
Конверсія з кліку на оголошення до надісланої заявки показує позитивну динаміку.
Конверсія у заявки, %