Оптимізація контекстної реклами за допомогою колтрекінгу
Клієнт
Завод, який випускає дорожньо-будівельну та комунальну техніку для підприємств дорожньої галузі, сільського господарства та ЖКГ.
Мета
Поліпшення якості рекламного трафіку за 2 місяці та зменшення вартості дзвінка у 5 разів за допомогою системи коллтрекінгу.
Інструменти
- Системи аналітики
- Яндекс.Директ
- Система автоматизації Marilyn
- Система коллтрекінгу Callibri
Період - 2 місяці
Завдання– отримати 10 дзвінків на день
Контроль – один раз на тиждень звіт по кампаніям для клієнта, зміна ставок, додавання мінус-фраз
Звіти – щомісяця проведення аналізу ефективності реклами щодо кожної з кампаній
Запуск реклами та налаштування аналітики
Ми здійснили запуск двох рекламних кампаній на пошуку, дві рекламні кампанії в Мережі та ретаргетинг. Для кожної групи об'яв ми пропрацювали 3 варіанти текстів і картинок.
Далі був підключений коллтрекінг.
Після підключення системи, ми провели налаштування цілей у Метриці для відстеження відправлення форм, замовлення дзвінка.
Місяць 1
- Перевірка кількості дзвінків
- Побудова звітів у Метриці
- Порівняння показників
- Висунення рекомендацій
- Впровадження та узгодження рекомендацій
Поговоримо докладніше про те, як за 2 місяці у нас вийшло зниження вартості дзвінка в 5 разів.
Тиждень 1
- Кількість дзвінків – 1
- Вартість дзвінка – 829 гривень
- Збільшення ставки до 23 гривень
- Середній CTR – 10.43
- Зробили контрольний дзвінок з реклами та змінили налаштування
- У колтрекінгу відзначили статус дзвінків
- Працюючи з Яндекс.Директом «Пошукові фрази» ми замінили фрази, що є нецільовими.
Тиждень 2
- Кількість дзвінків – 2
- Вартість дзвінка – 633 грн
- Кількість цільових дзвінків зросла з 143 до 249 кліків
- CTR на пошуку – 10.06%
Збільшення кількості дзвінків:
- Приріст коефіцієнта вартості кліка щодня на базі звіту за всіма зверненнями.
- Приріст коефіцієнта для вартості кліка за годинником.
Тиждень 3
- Кількість дзвінків – 3
- Вартість дзвінка – 508 гривень
- Кількість кліків зросла до 272 кліків за тиждень
- Згідно з звітами Метрики, ми виявили значний відсоток відмов щодо низки запитів
Тиждень 4
- Кількість дзвінків – 10
- Вартість дзвінка – 585 грн
Місяць 2
- Зміна стратегії призначення ставок
- Додавання мінус-фраз
- Налаштування націлювання
- Розширення списку запитів
- Збільшення ЦА
Тиждень 5
- Кількість унікальних дзвінків – 6
- Вартість дзвінка – 884 грн
Рекомендації щодо зменшення вартості дзвінка:
- Зміна ставок на відомі моделі сезону осінь-зима
- Відключення ключових фраз, які не дають результатів
- Здійснення рекомендацій, які були висунуті за місяць 1
Тиждень 6
- Кількість унікальних дзвінків -7
- Вартість дзвінка – 648 грн
- Впровадження змін щодо реклами минулого тижня
Тиждень 7
- Кількість унікальних дзвінків – 18
- Вартість дзвінка – 159 грн
За другий місяць отримали 31 дзвінків, вартість одного дзвінка – ndash; 423 грн
Підсумки реклами
- Вартість цільового дзвінка – 635 грн, будь-якого дзвінка – 186 грн, унікального – 244 грн.
- Значний відсоток дзвінків зі статусів «не додзвонився» - близько третини.
- Виявлення дзвінків від старих клієнтів та дзвінків, які мають на меті – пропозиція послуг.
- Для того, щоб отримати 10 цільових дзвінків на добу, бюджет має бути в 4-5 разів більшим.
Ми знизили вартість дзвінка в 5 разів за допомогою оптимізації реклами.