Оптимізація контекстної реклами за допомогою колтрекінгу

Оптимізація контекстної реклами за допомогою колтрекінгу

Клієнт

Завод, який випускає дорожньо-будівельну та комунальну техніку для підприємств дорожньої галузі, сільського господарства та ЖКГ.

Мета

Поліпшення якості рекламного трафіку за 2 місяці та зменшення вартості дзвінка у 5 разів за допомогою системи коллтрекінгу.

Інструменти

  • Системи аналітики
  • Яндекс.Директ
  • Система автоматизації Marilyn
  • Система коллтрекінгу Callibri

 

Період - 2 місяці

Завданняотримати 10 дзвінків на день

Контрольодин раз на тиждень звіт по кампаніям для клієнта, зміна ставок, додавання мінус-фраз

Звітищомісяця проведення аналізу ефективності реклами щодо кожної з кампаній

Запуск реклами та налаштування аналітики

Ми здійснили запуск двох рекламних кампаній на пошуку, дві рекламні кампанії в Мережі та ретаргетинг. Для кожної групи об'яв ми пропрацювали 3 варіанти текстів і картинок.

Далі був підключений коллтрекінг.

Після підключення системи, ми провели налаштування цілей у Метриці для відстеження відправлення форм, замовлення дзвінка.

Місяць 1

  • Перевірка кількості дзвінків
  • Побудова звітів у Метриці
  • Порівняння показників
  • Висунення рекомендацій
  • Впровадження та узгодження рекомендацій

Поговоримо докладніше про те, як за 2 місяці у нас вийшло зниження вартості дзвінка в 5 разів.

Тиждень 1

  1. Кількість дзвінків – 1
  2. Вартість дзвінка – 829 гривень
  3. Збільшення ставки до 23 гривень
  4. Середній CTR – 10.43
  5. Зробили контрольний дзвінок з реклами та змінили налаштування
  6. У колтрекінгу відзначили статус дзвінків

 

  1. Працюючи з Яндекс.Директом «Пошукові фрази» ми замінили фрази, що є нецільовими.

Тиждень 2

  1. Кількість дзвінків – 2
  2. Вартість дзвінка – 633 грн
  3. Кількість цільових дзвінків зросла з 143 до 249 кліків
  4. CTR на пошуку – 10.06%

Збільшення кількості дзвінків:

  • Приріст коефіцієнта вартості кліка щодня на базі звіту за всіма зверненнями.

  • Приріст коефіцієнта для вартості кліка за годинником.

 

Тиждень 3

  1. Кількість дзвінків – 3
  2. Вартість дзвінка – 508 гривень
  3. Кількість кліків зросла до 272 кліків за тиждень
  4. Згідно з звітами Метрики, ми виявили значний відсоток відмов щодо низки запитів

Тиждень 4

  1. Кількість дзвінків – 10
  2. Вартість дзвінка – 585 грн

Місяць 2

  • Зміна стратегії призначення ставок
  • Додавання мінус-фраз
  • Налаштування націлювання
  • Розширення списку запитів
  • Збільшення ЦА

Тиждень 5

  1. Кількість унікальних дзвінків – 6
  2. Вартість дзвінка – 884 грн

Рекомендації щодо зменшення вартості дзвінка:

  1. Зміна ставок на відомі моделі сезону осінь-зима
  2. Відключення ключових фраз, які не дають результатів
  3. Здійснення рекомендацій, які були висунуті за місяць 1

Тиждень 6

  1. Кількість унікальних дзвінків -7
  2. Вартість дзвінка – 648 грн
  3. Впровадження змін щодо реклами минулого тижня

Тиждень 7

  1. Кількість унікальних дзвінків – 18
  2. Вартість дзвінка – 159 грн

За другий місяць отримали 31 дзвінків, вартість одного дзвінка – ndash; 423 грн

Підсумки реклами

  1. Вартість цільового дзвінка – 635 грн, будь-якого дзвінка – 186 грн, унікального – 244 грн.
  2. Значний відсоток дзвінків зі статусів «не додзвонився» - близько третини.
  3. Виявлення дзвінків від старих клієнтів та дзвінків, які мають на меті – пропозиція послуг.
  4. Для того, щоб отримати 10 цільових дзвінків на добу, бюджет має бути в 4-5 разів більшим.

 

Ми знизили вартість дзвінка в 5 разів за допомогою оптимізації реклами.