Підвищення обороту компанії у 6 разів

Підвищення обороту компанії у 6 разів

Клієнт

Компанія, яка займається оптовими постачаннями кабельної продукції. 10 років роботи на ринку. Заробіток за рахунок холодного продажу. Клієнта звернувся до нас із метою тестування інтернет-реклами.

Завдання:

  1. Показ клієнту ефективності роботи Яндекс.Директа з малим бюджетом у 5000 гривень з геотаргетингом. Проведення перших звернень за мінімальною ціною.
  2. Маючи бюджет у 60 гривень, забезпечити ціну залученого клієнта у 500 гривень.

Початок

Ми докладно вивчили тематику, визначили сезонність, вивчили конкурентів із їхніми сильними та слабкими сторонами. Бізнес є досить конкурентним, тому ми не прагнули потрапити до спецрозміщення. Вирішили створювати кампанії на пошуку, за найбільш ходовими позиціями клієнта та за найбільш цільовими запитами із зазначенням марки кабелю та конверсійними приставками – замовити, купити та ін.

 

Під кожен запит ми додали оголошення. Вони максимально намагалися відобразити умови співробітництва, мінімальну партію відвантаження, види оплати тощо. Таким чином відсікалася нецільова аудиторія.

Перед запуском реклами налаштували цілі в Яндекс.Метриці та Google Analytics та здійснили певні доробки по сайту.

Прорахували середню ставку з огляду на передбачувану конверсію сайту.

Запуск кампанії

Після проведення 100 тестових кліків клієнт отримав потенційних покупців із непоганим середнім чеком. Середня ціна обігу становила 420 грн, що було прийнятно для клієнта. Інвестиції окупилися в кілька разів.

Після тестових 100 кліків клієнт отримав перших потенційних клієнтів із добрим середнім

Виконали первинне завдання.

Виконання вторинної задачі

Тепер ми розпочали роботу над збільшенням вхідних дзвінків із утриманням та ціни заявки. Склали нове семантичне ядро ​​по всій структурі сайту, охопили всі потрібні позиції для продажу. Було перероблено структуру облікового запису. Базовий акцент зроблено на пошук. Створили понад 10 кампаній.

 

Зі зростанням кількості запитів та кількості трафіку, вартість мети досягла позначки 906 грн. Під час ведення ми проводили оцінку трафіку, чистили запити, відключали нерелевантні ключові слова, коригували ставки та тестували різні види оголошень.

 

Таким чином, бюджет був збільшений з 5000 грн до 60000 грн на місяць на Яндекс.Директ. Було збільшено кількість заявок із 7 до 169 за місяць. Ціна ліда становила 353 грн.

Виконали вторинну задачу.

Після цього ми підключили Google Adwords. Хороші результати були отримані з ремаркетингу за подібними аудиторіями тих, хто вже здійснював конверсію.

 

Результати:

  • Відвідування 10 тис. осіб на місяць із платної реклами.
  • Середня ціна кліка в Директ – 8 грн.
  • Середня ціна кліку в Adwords – 7.1 грн.
  • Загальна середня вартість заявки з усіх джерел зменшилася до 321 грн.
  • Кількість заявок зросла з 0 до 307 за місяць.