Зменшення ціни замовлення на 64% із контекстної реклами

Зменшення ціни замовлення на 64% із контекстної реклами

Клієнт

Великий оптово-роздрібний інтернет-магазин, що спеціалізується на товарах для туризму та тварин. Виконується доставка продукції по всій країні.

Завдання

Забезпечення стабільного зростання кількості замовлень без збільшення гранично допустимої ціни угоди.

Особливості ніші

Ринок корму для тварин вважається одним із найбільш конкурентних. Пошукове просування розпочалося ще у 2014 році. Через кілька років відбулася низка змін у ситуації на ринку, було випробувано деякі стратегії.

Наша робота

Восени 2016 року було проведено заходи щодо оптимізації кампанії з контекстної реклами. Ми працювали зі стандартними методами – приростом ставок, наприклад.

  1. Підключення просування брендових запитів

Ми організували проведення аналізу. Він продемонстрував, що в Інтернеті є безліч запитів, які мають назву бренду. Конкуренти працюють із показами за брендовими запитами інтернет-магазину. Ми вирішили працювати з брендовими запитами у нашій рекламній кампанії.

Підсумки:

Стратегія просування за запитами бренду показала хороші результати: кількість замовлень за перший місяць збільшилася на 43%.

Замовлень із пошуку при цьому менше не стало.

  1.  Робота з ключовими фразами та «поштучна» оптимізація оголошень

Нами було зроблено розширення семантичного ядра, включивши загальну лексику. До кожної групи ключових слів ми розробили необхідні унікальні блоки розширення.

 

Як результат – клікабельність реклами зросла 1.5 разу. Згідно з новими запитами ми вибрали нові посадкові сторінки, що вплинуло на CTR оголошень.

Підсумки:  

Конверсія з кліків на рекламу в оформлені замовлення зросла практично в 3 рази, не використовуючи надвитрати.

 

Кількість замовлень зросла у 2.25 разів з одночасним зниженням ціни замовлення на 64 %.