E-mail маркетинг

Питання та відповіді

На це питання немає однозначної та точної відповіді. Все залежить від ніші та вашої аудиторії. Це «промацується» шляхом проб та помилок. Необхідно звертати увагу на кількість відкриттів листів, переходи за посиланнями та на прямий дохід. Для отримання точної відповіді це питання може знадобитися до півроку. Але важливу та універсальну пораду можна дати вже зараз: не переборщуйте із частотою розсилки, інакше ризикуєте опинитися в кошику зі спамом.

Зверніть увагу на деякі закономірності. І запам'ятайте їх:

Ми вважаємо, що оптимальніше – перший варіант. І ось чому:

  • Графічне лист важить набагато більше текстового та ризикує потрапити під дію спам-фільтрів.
  • Різні графічні елементи сильно відволікають читача від суті.
  • У разі використання графіки низької якості одержувач може насторожитися та вирішити не довіряти вам.

 

Прибуток залежить від того, як багато часу, зусиль та знань ви вкладете в цей вид онлайн-маркетингу. Глобальна статистика email-маркетингу свідчить, що кожен вкладений долар повертає 46 доларів. А це чимало, погодьтеся.

Беріть за основу такі кроки:

  • Створення або збирання списку розсилки.
  • Вибір способу доставки листів: спеціальне ПЗ або сервіси розсилок.
  • Коректне формулювання тексту розсилки.
  • Аналіз результатів розсилки та зміна тексту листа.

Це можна зробити за допомогою таких тактик:

  • Вхідний маркетинг – за допомогою інфопродукту (корисна пропозиція за e-mail), підписних форм на сайті.
  • Рекламна кампанія. Створіть маркетингові оффер і запустіть на подібну сторінку контекстну рекламу, наприклад.

Це залежить від типу розсилки та обсягу передплатної бази. Але найбільш високими показниками відкритості мають ті листи, що відправляються вранці та у вихідні дні. Передплатники найкраще реагують на листи, коли вони повертаються з роботи додому і набираються сил для наступного дня. Так що варто надсилати ваші листи в періоди з 19:00 до 22:00 та з 6:00 до 10:00. Але забудьте про час з 22:00 до 6:00 та з 10:00 до 12:00 – у цей час люди зайняті роботою та відпочинком, і не варто їх відволікати.

Аналізується весь лист і відбувається підрахунок балів. За кожен елемент листа, що є компрометуючим, йому нараховується той чи інший бал. І в результаті роблять висновок про те, куди варто відправити листа: у вхідні повідомлення або спам.

Це тема повідомлення та ім'я відправника – саме на ці параметри звертає увагу отримувач.

Намагайтеся обмежитися 50 символами. Також вважається, що ідеальним є заголовок завдовжки 28-39 символів.

Варто працювати над адаптивним email-дизайном, який буде пристосовуватися до екрана всіх пристроїв. А якщо хочете скоротити час роботи, то можете скуштувати дизайн в одну колонку. В принципі, результат буде таким самим.

Це 2 варіанти перетворення ліда на вашого передплатника.

Double Opt-in – це ланцюжок з таких ланок: лід-форма – розсилювач – підтвердження підписки на email – підтвердження та відмова.

А ланцюжок Single Opt-in має такий вигляд: лід-форма – розсилювач – підтвердження підписки.

Етикою сучасного маркетингу вважається Double Opt-in формат. Тому варто працювати саме з ним.

Ніколи не буває рано. Принаймні, ви можете починати збирати передплатну базу, налаштовувати вітальний ланцюжок і отримувати інформацію про відкритість, CTOR та конверсію.

Маленька база може давати серйозні результати. Оцініть потенціал своєї бази та проведіть кілька контентних та акційних розсилок. Ви отримаєте статистику про доставляння та відкритість листів, CTOR, конверсії та середній чек.

Email-маркетинг – це зв'язок із передплатниками за їх згодою за допомогою електронного листування.

Спам – рекламне розсилання, яке надсилається без бажання одержувача.

Ось у цьому й полягає різниця. Адже користувач може і самостійно хотіти отримувати листи від вас: це вже не спам, а вважається отриманням корисного контенту.

Так, якщо ви готові займатися цим професійно. Для розсилки листів потрібно покращувати поточні комунікації, робити дослідження та аналізувати статистику розсилок. Але краще все-таки довірити це питання професіоналові.

Так, якщо це справді ваші передплатники, які готові отримувати ваші листи і читати їх.

Ні. Не варто цього робити. Таке розсилання перетвориться на спам і не дасть бажаного результату.