Використовуємо контекстну рекламу по максимуму

Що потрібно робити, якщо ви спостерігаєте злив бюджету на контекстну рекламу? Як чинити з маленьким трафіком з Адвордс? Чому ціна конверсії вище вартості товару? Як правильно починати налаштування контекстної реклами? Ми вирішили поговорити про це у нашій статті.

Отже, існує кілька базових проблем, що роблять кампанію поганою:

  • Висока вартість кліка;
  • Відсутність кліків;
  • Велика ціна конверсії;
  • Низька позиція оголошення;
  • Малий CTR;
  • Погана якість трафіку;
  • Погані показники якості (QS).

Зміни в будь-якому з представлених показників призводить до змін в інших. Тому немає сенсу говорити про окремі кейси та приклади. Варто звернути увагу на поетапне створення рекламної кампанії в
Google AdWords.

Налаштовуємо аналітику  

Google Analytics варто встановити на ваш сайт ще до того, як відбуватиметься запуск кампаній. Не забудьте про коректне налаштування аналітики та грамотну роботу з її даними.

Google Tag Manager – це ще один зручний модуль, який значно спростить вашу роботу.

Створюємо кампанії

  1. Збираємо запити. Вам знадобиться список ключових слів. Варто підбирати схожі запити з тими, які вже є у списку. Для цього використовуйте зручний інструмент під назвою «Планувальник ключових слів».
  2. Розбиваємо зібрані запити на групи з тем. Робіть це в Excel за допомогою фільтрів по стовпцю.
  3. Пишемо оголошення для кожної групи. Адаптуйте їх під кожну групу. Аналізуйте оголошення конкурентів та складайте власні працюючі приклади.
  4. Створюємо окремі кампанії для кожного продукту. Вони повинні розділятися за типом пристрою, локації, мовою та типом кампанії.
  5. Готуємо посадкові сторінки, які відповідатимуть на певні запити користувачів або зможуть допомогти їм досягати цілей.

Запускаємо рекламу та відстежуємо результат

Ви зробили все для того, щоб здійснити запуск рекламної кампанії та відстежувати статистику. Насамперед у веб-інтерфейсі Адвордс налаштуйте показ стовпців «Показник якості» та «Оцінювальна ставка для першої сторінки». Ці параметри доведеться відстежувати постійно.

Чим нижче буде «Показник якості», тим більше «Оцінювальна ставка для першої сторінки».

Для покращення «Показника якості» варто попрацювати над такими темами:

  1. Очікувані показники CTR. Для того, щоб здійснити «мінусування», потрібно в «Планувальнику ключових слів» підібрати всі «хвости», що включають даний запит. Надсилаємо в окремий список усі фращі, з якими небажаний показ вашої оголошення. Додаємо цей список у потрібну групу. Варто звузити відповідність ключового запиту за допомогою параметра відповідності запиту в системі. Є велика ймовірність того, що це підвищить ваш CTR.
  2. Релевантність оголошення. Розбивайте запити на вузькі групи та працюйте над унікальністю кожного оголошення.
  3. Якість цільової сторінки. Створюйте окремі сторінки під кожну з груп оголошень та рерайтуйте текст та мета-описи.

Оптимізуємо кампанії та відслідковуємо зміни

Ось яким чином можна розвивати вашу рекламну кампанію:

  • Створюйте окремі кампанії для пошуку та КМС. Ставте експерименти над націленням за ключовими словами, інтересами, майданчиками та категоріями;
  • Створюйте окремі кампанії на різні регіони;
  • Змінюйте та вдосконалюйте списки ремаркетингу;
  • Тестуйте вашу рекламу та прибирайте недійсні оголошення;
  • У разі роботи з роздрібною торгівлею, зверніть увагу на нові «Торгівельні кампанії». Вони допоможуть Адвордс бачити асортимент вашого магазину;
  • Додайте банери – вони значно збільшують клікабельність;
  • Рекламуйте на мобільних пристроях все, що користувач може шукати в дорозі. Таргетинг на мобільні пристрої є корисним і тоді, коли ви хочете отримати більше дзвінків;
  • Ви маєте свій канал на YouTube? Використовуйте «Відео кампанії» для показу ролика тим, хто вже переглядав відео на каналі;
  • Робіть переклад кампаній іншими мовами, якщо ваші товари продаються по всьому світу;
  • Сегментуйте інформацію, робіть наскрізну аналітику кожного із запитів.

Підсумки

Працюйте з професіоналами своєї справи та враховуйте досвід своїх конкурентів. І, звичайно, використовуйте у своїй роботі корисні інструменти, які полегшують життя!