Контекстна реклама для стоматології

Контекстна реклама для стоматології

Завдання:

  • Залучити клієнтів через інтернет.
  • Забезпечити постійний потік клієнтів.
  • Забезпечити рентабельність інвестицій.

Клієнт:

Компанія надає стоматологічні послуги


Регіон показу реклами:

Київ, Дарницький район

 

 

Тривалість кампанії:

з лютого 2017

Результати за 5 місяців:

  • Середня позиція оголошення – 2.5
  • Заявок – 741
  • Вартість однієї конверсії – 161 гривня.
  • Заявок, які перейшли в клієнта - 185
  • ROI з реклами – 124%.
  • Вкладення в рекламу – 19800 грн бюджет, 10 000 за роботу.


РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ


Завжди при розробці рекламної кампанії ми насамперед вивчаємо попит на конкретний вид послуг в інтернеті. Для цього найпростіше використовувати пошукову видачу, на основі якої буде складено семантичну карту.
Дело представлено частину такої семантичної карти.
Тут ми чітко розкладаємо запити на складові частини.
Тобто реальний запит складається з комбінації із представлених груп. За кількістю комбінацій ми розуміємо обсяги робіт. А так само виділяємо пріоритетні комбінації з яких і починатимемо.
Семантична карта дозволяє оцінити загальні масштаби передбачуваної роботи і розбити ключові запити на групи за змістом.
Семантична карта затверджується з клієнтом, який глянувши на неї відразу розуміє які групи складових слів йому підходять, а які ні.


Провівши аналіз семантичної карти та обсягу попиту за ключовими словами, ми визначилися, що перш за все слід  запускати комбінацію ключових слів з груп “що шукаємо” та “де” наприклад пошуковий запит “стоматологія позняки”.
Таких заростей було найбільше.

                                                                 
Далі ми отримуємо всі можливі пошукові запити з пошукових систем за даними комбінаціями. Тобто ми отримали 120 комбінацій даних ключових слів. 60 комбінацій, плюс ще 60 зі зворотним порядком слів. Після цього зібрали всі запити із цими словами з пошукових систем.

 

Підготовка ключових слів до завантаження:


Після збору та очищення ключових слів з пошукових систем ми отримали їх близько 500. Слова групуються, додаються до спеціального файлу.
До них додаються оголошення в кількості від 2х до 4х оголошень у кожній групі. Файл ще раз перевіряється і стає готовим до завантаження в обліковий запис AdWords. При цьому це лише 1\5 частина всіх можливих ключових слів.

План:

  • Налаштування систем аналітики
  • Реклама на пошуку google – приваблює клієнтів, які шукають послугу через пошук
  • Ремаркетинг – дотискає клієнтів, які вже заходили на сайт


Налаштування систем аналітики:

  • Установка GTM
  • Налаштування Google Analytics
  • Установка Yandex Metrika
  • Налаштування цілей
  • Налаштування аудиторій ремаркетингу
  • Налаштування відстеження подій
  • Налаштування GTM для відстеження подій
  • Налаштування динамічного ремаркетієнгу


Запуск реклами на пошуку

  • Створено 452 групи оголошень для 586 ключових слів.
  • Використано 324 мінус слів.
  • Одне ключове слово - одна група об'яв.


Запуск ремаркетингу


Після того, як аудиторії ремаркетингу були зібрані, ми запустили кампанію ремаркетингу. Для цього використовувалися всі користувачі, що відвідали сайт, а також ті користувачі, які заходили на певні сторінки (наприклад “відбілювання зубів”). При цьому створювалися всі можливі формати об'яв для максимального охоплення майданчиків.

Зопуск КМС


Разом із запуском ремаркетингу запущено й кампанію в КМС. Додано велику кількість небажаних місць розміщення, зазвичай це ігрові сайти.
А також ми відключаємо рекламу в мобільних додатках тому що, користувачі знаходячись в додатку можуть випадково клікнути на оголошення.
Аудиторія підбиралася на схожі аудиторії, такі аудиторії підбираються систаемой на базі ознакою схожості з тими хто входить в створені нами аудиторії.

 

Результати роботи за п'ять місяців: