Контент маркетинг

Питання та відповіді

Контент-маркетинг – це процес, результатом якого є збільшення трафіку за рахунок роботи із контентом сайту. Відбувається це за допомогою пошукової оптимізації та наповнення розділів сайту, а також його розміщення на тематичних майданчиках та соціальних мережах. Контент на сайті має бути якісним, адаптованим для клієнтів та SEO-оптимізованим.

Послуги контент-маркетингу включають:

  • генерацію контенту для сайту в текстовому вигляді;
  • збільшення та оптимізація семантичного ядра сайту;
  • розміщення контенту на тематичних майданчиках та в соціальних мережах;
  • підбір та підготовка зображень для сайту;
  • опрацювання інфографіки для проекту та інше.

Це дуже важливий момент у роботі із сайтом. І для успішного його здійснення ми будемо працювати з такими каналами:

  • Соціальні мережі та блог кампанії

Наші фахівці враховують всі особливості розміщення з розумінням відмінностей майданчиків, співвідношення інформаційного та розважального контенту та ведення сайту та сторінок для клієнта. Це говорить про те, що інформація буде подана просто та доступно. Крім цього, ми визначимо систематичність публікацій, пропишемо план дій і наслідуватимемо його.

  • Інтернет-портали

Йдеться про розміщення вашого контенту на зовнішніх ресурсах. Ми подбаємо про те, щоб користувачі захотіли не лише прочитати ваш контент, але й поділитись ним на своїй сторінці. Специфіка нашої роботи – відмова від прихованого маркетингу. Наша мета – отримати довіру користувача, а не насильно продати йому продукт.

Це питання є фундаментом вашої стратегії контент-маркетингу. Конкретність відповіді прямо пропорційна ефективності всього контенту, який ви розміщуватимете. Наша команда допоможе виявити всі сегменти аудиторії та визначити мотивацію кожного з них. Ми вивчимо потреби вашої ЦА та зрозуміємо, яка інформація їм корисна. Крім того, ми займемося створенням персонажів ваших ідеальних клієнтів. Ці дані зазвичай отримують за допомогою опитування існуючих та потенційних клієнтів та тих, хто віддав перевагу найближчому конкуренту. Також ми виключимо сегменти споживачів, що вам не підходять. Таким чином, ви зможете сконцентруватися на якісній роботі з вірною цільовою аудиторією

Сутність у тому, що не потрібно шукати потрібний час або день для публікації нового контенту в блозі або запуску реклами в соцмережах. Йдеться про унікальність параметрів часу для кожного із сегментів аудиторії. А також про те, що важливі експерименти щодо цього питання.

Ще одна важлива річ – це послідовність та регулярність постів. Потрібно встановити розклад публікацій, що допоможе вам упорядкувати як думки, так і всю корисну інформацію про ваш бізнес. Якщо ви не надто знаєтеся на цьому – ми відповімо на всі ваші запитання та допоможемо створити якісну стратегію публікації постів у блозі та соціальних мережах.

Ще зовсім недавно на це питання можна було відповісти коротко та ясно: публікуватися у своєму блозі, просуватися у соціальних мережах, у яких сидить ваша аудиторія. Але на сьогоднішній день цілком очевидно, що необхідно публікуватися не лише на домашньому сайті, а й на інших платформах. Ми вирішимо це та інше питання за лічені дні, а ваш контент заживе новим життям.

Ви вже знаєте, що потрібна ваша ЦА: це якісна інформація, яка допомагає у вирішенні тієї чи іншої проблеми. А вам потрібна конверсія, яка приноситиме хороший дохід. І аудиторія зможе вам це дати, якщо ви зробите так, щоб наступний крок користувача був чітко сформульований, прозорий, приводити до конверсії та створить глибокі партнерські відносини. Якщо ви не знаєте, як це зробити – наші контент-маркетологи допоможуть вам у цьому.

Якісна стратегія контент маркетингу працює у єдності з цілями, які вимірюються. Не слід публікувати інформацію без метриків. У вас має бути чітке розуміння того, що кожна кампанія потрібна для досягнення кількісних бізнес-показників. Для цього вам варто переконатися, що ви дієте за заданим планом, який націлений на подальшу конверсію. Необхідно витратити час, щоб вивчити свою аудиторію і з'ясувати, коли її можна "словити". Цим і займуться наші фахівці, щоб ваш контент справді працював та приносив свої плоди.