Реклама Салону з продажу хутряних виробів

Реклама Салону з продажу хутряних виробів

РЕКЛАМА «ПРОДАЖА хутра» 

Завдання:

  • Залучити клієнтів через інтернет.
  • Забезпечити постійний потік клієнтів.
  • Забезпечити рентабельність інвестицій.

Клієнт:

Компанія, що займається продажем хутряних виробів

Регіон показу реклами:

Вся Україна

 

 

 

Тривалість кампанії:

з липня 2016

Результати за 6 місяців: 

  • Середня позиція оголошення – 1.5
  • Заявок через сайт – 472
  • Вартість однієї конверсії – 273 гривні.
  • Заявок через сайт, що перейшли в клієнта - 337
  • ROI з реклами – 292%.
  • Вкладення в рекламу – 201000 грн. бюджет, 20 000 грн. за роботу.
  • Вкладення у створення сайту - 15 000 грн.
  • Заявок по телефону – 1262
  • Заявок по телефону, що перейшли в клієнта - 527
  • Усього заявок на клієнтів - 864

РОЗРОБКА САЙТУ

У клієнта раніше не було сайту, тому ми запропонували зробити сайт за нашим баченням та досвідом. Це дозволило зробити сайт швидко. За 15 днів сайт повністю готовий. Наповнення сайту зайняло ще 15 днів. Ми заповнили сайт 600 товарами.

Вимоги:

  • Тип сайту - інтернет магазин
  • Бюджет 15 000 грн.
  • На сайті класичний інтернет магазин із можливістю замовлення товару, кошик, зворотній дзвінок, рекомендовані товари
  • Термін 15 днів
  • Шапка сайту має телефони для зв'язку, а також посилання соцмереж та кнопку зворотного зв'язку для тих хто не хоче дзвонити сам.
  • Обов'язковий атребут сучасного сайту Вайбер.
  • Присутня пошук по сайту, який допомагає клієнту шукати потрібні йому товари.


У нас є класичне меню в яке ми вивели глобальні категорії.
Також додали пункт меню розпродаж.



 

 

 

 

Зліва ми розташували повний каталог товарів, до якого є доступ зі всіх сторінок сайту.
Банер для рекламних оголошень і топ товарів, що купуються.
Фотографії товарів надані клієнтом.

 

 

 

 

 

 

Картки товарів мають всю необхідну інформацію. Також на деяких товарах виводиться таймер.

На внутрішню сторінку товару виведено всю інформацію про доставку, гарантію, оплату, способи зв'язку. Також є інформація про час дії акцій. Присутня інтеграція з соціальними мережами з покладеністю додавати пост, а також зв'язуватися з менеджером використовуючи чат соцмережі.


НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

План:

  • Налаштування систем аналітики
  • Реклама на пошуку google – приваблює клієнтів, які шукають послугу через пошук
  • Ремаркетинг – дотискає клієнтів, які вже заходили на сайт
  • КМС(контекстно медійна мережа) – аудиторії зацікавлених покупців Ті, хто цікавиться послугою.
  • Динамічний ремаркетинг - реклама з товарами, які користувач переглянув.

Налаштування систем аналітики:

  • Установка GTM
  • Налаштування Google Analytics
  • Установка Yandex Metrika
  • Налаштування цілей
  • Налаштування аудиторій ремаркетингу
  • Налаштування відстеження подій
  • Налаштування GTM для відстеження подій
  • Налаштування електронної комерції (передача інформації про покупки)
  • Налаштування динамічного ремаркетингу Фейсбуку.
  • Налаштування динамічного ремаркетингу Google


Запуск реклами на пошуку

  • Створено 926 груп оголошень для 1629 ключових слів.
  • Використано понад 500 мінус слів.
  • Одне ключове слово(або схожі) - одна група об'яв.
  • Ми розбили рекламні кампанії по областях, щоб можна було контролювати ефективність окремо в кожній. Разом 23 кампанії.

Запуск ремаркетингу

Після того, як аудиторії ремаркетингу були зібрані, ми запустили кампанію ремаркетингу. Для цього використовувалися всі користувачі, які відвідали сайт. Також було запущено динамічний ремаркетинг, який і дав найбільший результат.

Запуск КМС

Кампанію в КМС було запущено на схожі аудиторії. створені з урахуванням створених нами аудиторій ремаркетингу. Аудиторії створені на основі алгоритмів Google, які аналізують тих користувачів, які роблять корисні дії на сайті та підбирають схожих.

Результати роботи за шість місяців:


У стовпці конверсії відображаються тільки конверсії отримані через заявки через сайт. Телефонні дзвінки в інтерфейсі adwords не фіксувалися.