Реклама в соц.мережах SMO та SMM
Social Media Marketing (SMM) є комплексом заходів щодо використання соціальних медіа як канал для просування бренду, послуг та товарів.
Соціальні медіа – це, своєю чергою, будь-які майданчики, де відбувається комунікація для людей. Ними можуть бути блоги, соціальні мережі, форуми, ресурси новин і так далі.
Він потрібен із низки причин. Використовуючи його у своєму бізнесі, ви отримаєте:
- Збільшення цільового трафіку на свій сайт;
- Сформуєте лояльність до свого бренду, продукту чи послуг;
- Автономні продажі в соціальних мережах;
- Можливість працювати з негативною думкою користувачів;
- Повторні продажі та постійних клієнтів;
- Активне просування свого бренду.
Все досить просто. Цьому є одна з причин або їхня сукупність: некомпетентність працівників, що займаються просуванням, робота з невірними методами просування та нерозуміння власної ЦА та цілей бізнесу.
Для того, щоб отримати хороші результати, потрібно вирішити ці важливі питання, які є основною причиною невдач.
Якщо ваш бізнес ще на початковому етапі, то головним завданням для вас буде залучення якісних лідів, які перетворюватимуться на покупців. За допомогою соціальних мереж у вас з'являється можливість пошуку вірних тригерів, що готові до покупки ваших товарів чи послуг.
Якщо ж бізнес уже зміцнів, то соціальні мережі допоможуть отримати постійних клієнтів, підвищити рівень впізнаваності бренду та сформувати лояльність аудиторії.
Так. Користувачі чекають на швидкі відповіді на свої запитання. Спілкування – це базова цінність для людей у соціальних мережах. Тому важливо адекватно реагувати на будь-яку ситуацію, що відбувається. Якщо ви бачите певний негатив у коментарях – краще продовжити листування з користувачем у особистих повідомленнях. І вкрай необхідно, щоб із клієнтами у соціальних мережах спілкувався кваліфікований фахівець, який добре розуміється на вашій ніші.
Лента новин влаштована так, що ваш запис може в ній легко загубитися. Але це зовсім не означає, що нічого не потрібно публікувати. Або розміщувати надто багато постів. Частота записів залежить від вашої ніші та особливостей самого контенту. Оптимальний варіант – 1 піст на день. Але все індивідуально.
Найпопулярнішим контентом є відео та посилання. А пости з відео-контентом отримують найкращу частку органічного охоплення.
У Фейсбуці, наприклад, можна вибирати ставку для єдиної виконаної дії – автоматичну (з вибором середньої ставки та рівномірним розподілом бюджету) або в ручному режимі (ви самостійно вказуєте ставку).
ВКонтакті такого пункту немає. Там ви можете обмежувати бюджет після створення оголошення.
Тут є загальне правило: використовувати якісне зображення та грамотно підібраний текст.
Зображення важливо оптимізувати під певний формат реклами.
У Фейсбуці, наприклад, не бажано розміщувати текст на зображенні. Тільки на 20% зображення є можливість розмістити текстовий «меседж».
У ВКонтакті та MyTarget існують такі правила:
- Не використовуйте прозорий фон або такий, що зливатиметься з фоном соцмережі.
- У MyTarget слід оформлювати банер у рамку, яка зможе виділяти його з інтерфейсу.
- Не працюйте з логотипами, на які у вас немає прав.
- У ВКонтакті не можна малювати кнопки на банерах.
- Прочитайте та запам'ятайте вимоги до рекламних оголошень для всіх соціальних мереж.
Текст, у свою чергу, потрібно зробити лаконічним, грамотним та розкривати переваги вашої пропозиції. Можна використовувати смайли, якщо вони є доречними.
Так. Після того, як оголошення створено, воно відправляється на модерацію. Це діє для всіх соціальних мереж. Після того, як рекламу приймуть або відхилять, вам прийде повідомлення.