Інтернет-магазин посуду та ROI 594.55 %
Клієнт
Компанія, яка займається продажем посуду
Завдання
- Приплив цільового трафіку.
- Зниження кількості «кинутих кошиків».
- Забезпечення продажу.
- Приріст прямого трафіку на сайт.
- Повне збереження трафіку в не сезон.
Вжиті заходи для реалізації цілей:
- Проведення юзабіліті-аудиту сайту.
- Підбір розширеної семантики.
- Організація СЕО-аудиту сайту та внесення ряду технічних правок.
- Приріст якісної зовнішньої маси посилань.
Підсумки кампанії:
Ми виявили, що є певна сезонність попиту на продукцію:
Приріст трафіку – в обсязі 52%:
Дані про аудиторію сайту:
Після того, як ми провели юзабіліті, ми впровадили правки, які вплинули на аудиторію сайту:
- Налаштування хлібних крихт.
- Додавання кнопки «Купити» у розділах та підрозділах товарів.
- Додавання акцій.
- Додавання товарів.
Загальна кількість фраз, за якими сайт показаний у пошуку – 1222.
У ТОП-3 видачі Гугла розташовано 42 % ключових фраз, а в ТОП-10 Гугла – ndash; 71% ключових ключів.
Кількість досягнутих цілей:
- Клік на кнопку «купити»
- Клік на кнопку «оформити замовлення»
Ми вибрали 2 періоди для демонстрації ефективності виконаної роботи. Йдеться про два місяці – листопаді та грудні 2013 року.
Підсумки:
Прибуток компанії за 2 місяці листопад-грудень 2014 року порівняно з двома місяцями 2013 року – листопад та грудень.
Прямий трафік зріс на 49%:
Прибуток компанії за 2014 рік, порівнюючи показники з 2013 року: