Інтернет-магазин посуду та ROI 594.55 %

Інтернет-магазин посуду та ROI 594.55 %

Клієнт

Компанія, яка займається продажем посуду

Завдання

  • Приплив цільового трафіку.
  • Зниження кількості «кинутих кошиків».
  • Забезпечення продажу.
  • Приріст прямого трафіку на сайт.
  • Повне збереження трафіку в не сезон. 

Вжиті заходи для реалізації цілей:

  1. Проведення юзабіліті-аудиту сайту.
  2. Підбір розширеної семантики.
  3. Організація СЕО-аудиту сайту та внесення ряду технічних правок.
  4. Приріст якісної зовнішньої маси посилань.

Підсумки кампанії:

Ми виявили, що є певна сезонність попиту на продукцію:

 

Приріст трафіку – в обсязі 52%:

 

 

Дані про аудиторію сайту:

 

 Після того, як ми провели юзабіліті, ми впровадили правки, які вплинули на аудиторію сайту:

  • Налаштування хлібних крихт.
  • Додавання кнопки «Купити» у розділах та підрозділах товарів.
  • Додавання акцій.
  • Додавання товарів.

Загальна кількість фраз, за ​​якими сайт показаний у пошуку – 1222.

У ТОП-3 видачі Гугла розташовано 42 % ключових фраз, а в ТОП-10 Гугла – ndash; 71% ключових ключів.

Кількість досягнутих цілей:

  • Клік на кнопку «купити»
  • Клік на кнопку «оформити замовлення»

 

Ми вибрали 2 періоди для демонстрації ефективності виконаної роботи. Йдеться про два місяці – листопаді та грудні 2013 року.

Підсумки:

Прибуток компанії за 2 місяці листопад-грудень 2014 року порівняно з двома місяцями 2013 року – листопад та грудень.

 

Прямий трафік зріс на 49%:

 

Прибуток компанії за 2014 рік, порівнюючи показники з 2013 року: