Реклама для бізнесу пасажирських перевезень - розробка сайту, налаштування систем аналітики, реклама
Послуги для бізнесу пасажирських перевезень
Наша компанія пропонує комплекс ІТ послуг для клієнтів сектору "Пасажирських перевезень"
- Ми створюємо вам сайт - основний інструмент залучення клієнтів
- Створюємо рекламну стратегію у мережі інтернет
- Рекламу у Google
- Рекламу у соціальних мережах (Facebook, Instagram)
- Тригерні інструменти реклами
- ЕМЕЙЛ та СМС маркетинг
- Забезпечуємо інформаційну підтримку онлайн ресурсів компанії
- Розробляємо та впроваджуємо CRM систему для ведення обліку клієнтів та роботи з ними. Налаштовуємо виставлення рахунків через ЦРМ систему та контроль оплат. Підключаємо VOIP телефонію до ЦРМ для збереження записів дзвінків. Налаштовуємо автоматизацію ЦРМ.
- Розробляємо мобільний додаток для більшого охвату клієнтів компанії
- Для всього цього ми забезпечуємо клієнта хостинговими послугами та поставками необхідного обладнання, забезпечуємо ІТ підтримку у режимі віддаленого системного адміністратора
Кейс приклад реклами для бізнесу пасажирських перевезень
Клієнт:
Компанія, що надає послуги пасажирських перевезень
Регіон показу реклами: Вся Україна
Тривалість кампанії: з вересня 2016
Завдання:
- Залучити клієнтів через інтернет.
- Забезпечити постійний потік клієнтів.
- Забезпечити рентабельність інвестицій.
Результати за 2 місяці:
Середня позиція оголошення – 1.2
Заявок – 427
Вартість однієї конверсії – 421 гривня.
Заявок, що перейшли з клієнта - 294
ROI з реклами – 154%.
Вкладення в рекламу – 32000 грн бюджет, 6 000 за роботу.
Вкладення у створення сайту – 8 000 грн.
РОЗРОБКА САЙТУ
У клієнта раніше не було сайту, тому ми запропонували зробити сайт за нашим баченням та досвідом. Це дозволило зробити сайт швидко. за 15 днів сайт був повністю готовий, включаючи наповнення.
Вимоги:
- Тип сайту - корпоративний сайт
- Бюджет 8000 грн
- На сайті напряму перевезень та можливість забронювати місце
- Термін 15 днів
- Шапка сайту має телефони для зв'язку, а також посилання Вконтакту та кнопку зворотного зв'язку для тих хто не хоче дзвонити сам.
- Слайдер відображає два “топових” напрямки компанії
У меню є вся необхідна інформація:
- Напрямки - розділені по регіону прибуття
- Як перетинається кордон – важливий момент для пасажирів
- Контакти - куди ж без них
Під слайдером розташували ще посилання на популярні напрямки.
- Внутрішня сторінка напрямку має карту маршрутом, транзитні міста, час відправлення та прибуття, коротку інформацію.
Є кнопка бронювання місць у маршрутці.
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
План:
- Налаштування систем аналітики
- Реклама на пошуку google – приваблює клієнтів, які шукають послугу через пошук
- Ремаркетинг – дотискає клієнтів, які вже заходили на сайт
- КМС(контекстно медійна мережа) – аудиторії зацікавлених покупців Ті, хто цікавиться послугою.
- Динамічний ремаркетинг - показує людям рекламу з тими напрямами, якими вони цікавилися.
Налаштування систем аналітики:
- Установка GTM
- Налаштування Google Analytics
- Установка Yandex Metrika
- Налаштування цілей
- Налаштування аудиторій ремаркетингу
- Налаштування відстеження подій
- Налаштування GTM для відстеження подій
Запуск реклами на пошуку
- Створено 152 групи оголошень для 1105 ключових слів.
- Використано 3289 мінус слів.
- Одне ключове слово - одна група об'яв.
Запуск ремаркетингу
Після того, як аудиторії ремаркетингу були зібрані, ми запустили кампанію ремаркетингу. Для цього використовувалися всі користувачі, які відвідали сайт, а також ті користувачі, які відвідували конкретні напрямки. При цьому створювалися всі можливі формати об'яв для максимального охоплення майданчиків.
Запуск КМС
Разом із запуском ремаркетингу запущено й кампанію в КМС. Додано велику кількість небажаних місць розміщення, зазвичай це ігрові сайти. А також ми відключаємо рекламу в мобільних додатках тому, що користувачі, перебуваючи в додатку, можуть випадково клікнути на оголошення. Ми використовували аудиторії зацікавлених у цій послузі користувачів.
Результати роботи за два місяці за трьома кампаніями: