Сайт з пасажирських перевезень - розробка сайту, налаштування систем аналітики, реклама

Сайт з пасажирських перевезень - розробка сайту, налаштування систем аналітики, реклама

РЕКЛАМА ДЛЯ САЙТУ "ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ" 

Клієнт:
Компанія, що надає послуги пасажирських перевезень

Регіон показу реклами: Вся Україна, Росія
Тривалість кампанії: з вересня 2016

Завдання:

  • Залучити клієнтів через інтернет.
  • Забезпечити постійний потік клієнтів.
  • Забезпечити рентабельність інвестицій.

Результати за 2 місяці:
Середня позиція оголошення – 1.2
Заявок – 427
Вартість однієї конверсії – 421 гривня.
Заявок, що перейшли з клієнта - 294
ROI з реклами – 154%.
Вкладення в рекламу – 32000 грн бюджет, 6 000 за роботу.
Вкладення у створення сайту – 8 000 грн.

РОЗРОБКА САЙТУ

У клієнта раніше не було сайту, тому ми запропонували зробити сайт за нашим баченням та досвідом. Це дозволило зробити сайт швидко. за 15 днів сайт був повністю готовий, включаючи наповнення.

Вимоги:

  • Тип сайту - корпоративний сайт
  • Бюджет 8000 грн
  • На сайті напряму перевезень та можливість забронювати місце
  • Термін 15 днів

 

  • Шапка сайту має телефони для зв'язку, а також посилання Вконтакту та кнопку зворотного зв'язку для тих хто не хоче дзвонити сам.
  • Слайдер відображає два “топових” напрямки компанії

У меню є вся необхідна інформація:

  • Напрямки - розділені по регіону прибуття
  • Як перетинається кордон – важливий момент для пасажирів
  • Контакти - куди ж без них

Під слайдером розташували ще посилання на популярні напрямки.

 

  • Внутрішня сторінка напрямку має карту маршрутом, транзитні міста, час відправлення та прибуття, коротку інформацію.
    Є кнопка бронювання місць у маршрутці.

 

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

План:

  • Налаштування систем аналітики
  • Реклама на пошуку google – приваблює клієнтів, які шукають послугу через пошук
  • Ремаркетинг – дотискає клієнтів, які вже заходили на сайт
  • КМС(контекстно медійна мережа) – аудиторії зацікавлених покупців Ті, хто цікавиться послугою.
  • Динамічний ремаркетинг - показує людям рекламу з тими напрямами, якими вони цікавилися.

Налаштування систем аналітики:

  • Установка GTM
  • Налаштування Google Analytics
  • Установка Yandex Metrika
  • Налаштування цілей
  • Налаштування аудиторій ремаркетингу
  • Налаштування відстеження подій
  • Налаштування GTM для відстеження подій


Запуск реклами на пошуку

  • Створено 152 групи оголошень для 1105 ключових слів.
  • Використано 3289 мінус слів.
  • Одне ключове слово - одна група об'яв.


Запуск ремаркетингу

Після того, як аудиторії ремаркетингу були зібрані, ми запустили кампанію ремаркетингу. Для цього використовувалися всі користувачі, які відвідали сайт, а також ті користувачі, які відвідували конкретні напрямки. При цьому створювалися всі можливі формати об'яв для максимального охоплення майданчиків.


Запуск КМС

Разом із запуском ремаркетингу запущено й кампанію в КМС. Додано велику кількість небажаних місць розміщення, зазвичай це ігрові сайти. А також ми відключаємо рекламу в мобільних додатках тому, що користувачі, перебуваючи в додатку, можуть випадково клікнути на оголошення. Ми використовували аудиторії зацікавлених у цій послузі користувачів.


Результати роботи за два місяці за трьома кампаніями: