Реклама для бізнесу пасажирських перевезень - розробка сайту, налаштування систем аналітики, реклама

Реклама для бізнесу пасажирських перевезень - розробка сайту, налаштування систем аналітики, реклама

Послуги для бізнесу пасажирських перевезень

Наша компанія пропонує комплекс ІТ послуг для клієнтів сектору "Пасажирських перевезень"

  1. Ми створюємо вам сайт - основний інструмент залучення клієнтів
  2. Створюємо рекламну стратегію у мережі інтернет
    1. Рекламу у Google
    2. Рекламу у соціальних мережах (Facebook, Instagram)
    3. Тригерні інструменти реклами
    4. ЕМЕЙЛ та СМС маркетинг
    5. Забезпечуємо інформаційну підтримку онлайн ресурсів компанії
  3. Розробляємо та впроваджуємо CRM систему для ведення обліку клієнтів та роботи з ними. Налаштовуємо виставлення рахунків через ЦРМ систему та контроль оплат. Підключаємо VOIP телефонію до ЦРМ для збереження записів дзвінків. Налаштовуємо автоматизацію ЦРМ.
  4. Розробляємо мобільний додаток для більшого охвату клієнтів компанії
  5. Для всього цього ми забезпечуємо клієнта хостинговими послугами та поставками необхідного обладнання, забезпечуємо ІТ підтримку у режимі віддаленого системного адміністратора

 

Кейс приклад реклами для бізнесу пасажирських перевезень

Клієнт:
Компанія, що надає послуги пасажирських перевезень

Регіон показу реклами: Вся Україна
Тривалість кампанії: з вересня 2016

Завдання:

  • Залучити клієнтів через інтернет.
  • Забезпечити постійний потік клієнтів.
  • Забезпечити рентабельність інвестицій.

Результати за 2 місяці:
Середня позиція оголошення – 1.2
Заявок – 427
Вартість однієї конверсії – 421 гривня.
Заявок, що перейшли з клієнта - 294
ROI з реклами – 154%.
Вкладення в рекламу – 32000 грн бюджет, 6 000 за роботу.
Вкладення у створення сайту – 8 000 грн.

РОЗРОБКА САЙТУ

У клієнта раніше не було сайту, тому ми запропонували зробити сайт за нашим баченням та досвідом. Це дозволило зробити сайт швидко. за 15 днів сайт був повністю готовий, включаючи наповнення.

Вимоги:

  • Тип сайту - корпоративний сайт
  • Бюджет 8000 грн
  • На сайті напряму перевезень та можливість забронювати місце
  • Термін 15 днів

 

  • Шапка сайту має телефони для зв'язку, а також посилання Вконтакту та кнопку зворотного зв'язку для тих хто не хоче дзвонити сам.
  • Слайдер відображає два “топових” напрямки компанії

У меню є вся необхідна інформація:

  • Напрямки - розділені по регіону прибуття
  • Як перетинається кордон – важливий момент для пасажирів
  • Контакти - куди ж без них

Під слайдером розташували ще посилання на популярні напрямки.

 

  • Внутрішня сторінка напрямку має карту маршрутом, транзитні міста, час відправлення та прибуття, коротку інформацію.
    Є кнопка бронювання місць у маршрутці.

 

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

План:

  • Налаштування систем аналітики
  • Реклама на пошуку google – приваблює клієнтів, які шукають послугу через пошук
  • Ремаркетинг – дотискає клієнтів, які вже заходили на сайт
  • КМС(контекстно медійна мережа) – аудиторії зацікавлених покупців Ті, хто цікавиться послугою.
  • Динамічний ремаркетинг - показує людям рекламу з тими напрямами, якими вони цікавилися.

Налаштування систем аналітики:

  • Установка GTM
  • Налаштування Google Analytics
  • Установка Yandex Metrika
  • Налаштування цілей
  • Налаштування аудиторій ремаркетингу
  • Налаштування відстеження подій
  • Налаштування GTM для відстеження подій


Запуск реклами на пошуку

  • Створено 152 групи оголошень для 1105 ключових слів.
  • Використано 3289 мінус слів.
  • Одне ключове слово - одна група об'яв.


Запуск ремаркетингу

Після того, як аудиторії ремаркетингу були зібрані, ми запустили кампанію ремаркетингу. Для цього використовувалися всі користувачі, які відвідали сайт, а також ті користувачі, які відвідували конкретні напрямки. При цьому створювалися всі можливі формати об'яв для максимального охоплення майданчиків.


Запуск КМС

Разом із запуском ремаркетингу запущено й кампанію в КМС. Додано велику кількість небажаних місць розміщення, зазвичай це ігрові сайти. А також ми відключаємо рекламу в мобільних додатках тому, що користувачі, перебуваючи в додатку, можуть випадково клікнути на оголошення. Ми використовували аудиторії зацікавлених у цій послузі користувачів.


Результати роботи за два місяці за трьома кампаніями: