CRM системи - розробка, впровадження та підтримка
Система CRM (Customer Relationship Management) – система взаємодії з клієнтами. CRM – системи – це цифровий мозок сучасного бізнесу. Як правило, це онлайн платформа для обліку та організації роботи з клієнтами, а також для організації маркетингу, клієнтського сервісу та продажів.
Впровадження CRM системи – це стратегічний крок розвитку компанії, який виводить бізнес на якісно новий рівень. Впровадження СРМ є комплексом рішень для автоматизації бізнес-процесів, оптимізації стратегій компанії, механізм взаємодії з клієнтами (збір інформації, отримання даних, аналіз, збереження даних).
Впровадження СРМ є комплексом рішень для автоматизації бізнес-процесів, оптимізації стратегій компанії, механізм взаємодії з клієнтами (збір інформації, отримання даних, аналіз, збереження даних).
CRM-система – це гнучкий програмний комплекс, через який проходять всі процеси компанії, вона дозволяє бачити в цілому всю картину по вашій компанії та автоматизувати всі процеси компанії, починаючи від першого звернення клієнта до фінальної стадії відвантаження товару.
За рахунок гнучкості, CRM-систему можна використовувати:
- у будь-якій сфері бізнесу
- для вирішення завдань маленьких і великих компаній
- в автоматизації будь-якої складності бізнес-процесів
CRM-система, дозволить точно побачити скільки заявок, дзвінків прийшло на кожного менеджера, скільки з цих людей стали вашими клієнтами.
Відслідковувати:
- активність кожного співробітника в системі
- всі взаємодії ваших менеджерів з вашими клієнтами
- проходження ваших клієнтів за етапами продажу
- дохід від продажу в будь-які часові рамки
- воронку продажу в цілому по компанії, та індивідуально по кожному з менеджерів.
- вхідні та вихідні дзвінки ваших менеджерів
- листування в електронному вигляді, ваших співробітників з вашими клієнтами.
Все це дозволить вам бачити і аналізувати роботу в цілому у відділі продажів, так і по кожному з ваших співробітників.