E-mail маркетинг
Наш підхід та його особливості
- Ставимо систему, що складається із залучення передплатників у розсилку, їх утримання та продаж саме цим клієнтам. Все це відбувається автоматично.
- Працюємо з «людським» поштовий маркетинг. Використовуємо з текстами, листами та стратегією, які є максимально комфортними для користувачів. Робимо це м'яко та зрозуміло.
- Збільшуємо ефективність розсилки. Люди набагато охочіше відкривають листи і лояльніше ставляться до ваших пропозицій.
Коли наші послуги є актуальними
- Ви не маєте бази передплатників, але хочете її зібрати та робити розсилку.
- У вас є база клієнтів, але ви не здійснювали жодних розсилок і збираєтеся це зробити найближчим часом.
- Ви маєте базу передплатників і проводите розсилку, але вас не влаштовує її ефективність.
Що ви отримуєте?
- Поставлену систему із залученням передплатників у розсилку, їх утримання та подальші продажі. Це працює без вашої участі.
- Концепцію розсилки листів – назву, регулярність, зміст та дизайн.
- Детальну інструкцію щодо вибору та підготовки інформації для розсилки.
- Виявлення показників ефективності розсилки.
- Відбір та налаштування сервісу для розсилки.
- Завантаження вашої бази клієнтів у спільний сервіс.
- Стратегію з приросту бази передплатників та практичні поради.
Етапи нашої роботи
- Розробка концепції (близько тижня).
- Пропонуються варіанти концепції – теми розсилки, її назви та герої.
- Підготовка детальної інструкції щодо підбору та підготовки інформації для випусків розсилки.
- Після затвердження концепції ми займемося підбором регулярності виходу листів, змісту випусків та їх дизайну.
- Виявлення показників ефективності розсилки.
- Налаштування сервісу розсилок (1 день).
- Налаштування сервісу на автоматизацію процесу додавання передплатників у розсилку.
- Налаштування шаблонів листів та їх дизайн.
- Встановлення форм підписки на сайті.
- Підготовка форми підписки та розміщення їх на сайті.
- Підготовка тексту для сторінки-підписки.
- Розкрутка.
- Пропозиція стратегії щодо приросту бази передплатників та рекомендації щодо збільшення обсягу клієнтів.