E-mail маркетинг

Наш підхід та його особливості

  • Ставимо систему, що складається із залучення передплатників у розсилку, їх утримання та продаж саме цим клієнтам. Все це відбувається автоматично.
  • Працюємо з «людським» поштовий маркетинг. Використовуємо з текстами, листами та стратегією, які є максимально комфортними для користувачів. Робимо це м'яко та зрозуміло.
  • Збільшуємо ефективність розсилки. Люди набагато охочіше відкривають листи і лояльніше ставляться до ваших пропозицій.

Коли наші послуги є актуальними

  • Ви не маєте бази передплатників, але хочете її зібрати та робити розсилку.
  • У вас є база клієнтів, але ви не здійснювали жодних розсилок і збираєтеся це зробити найближчим часом.
  • Ви маєте базу передплатників і проводите розсилку, але вас не влаштовує її ефективність.

Що ви отримуєте?

  • Поставлену систему із залученням передплатників у розсилку, їх утримання та подальші продажі. Це працює без вашої участі.
  • Концепцію розсилки листів – назву, регулярність, зміст та дизайн.
  • Детальну інструкцію щодо вибору та підготовки інформації для розсилки.
  • Виявлення показників ефективності розсилки.
  • Відбір та налаштування сервісу для розсилки.
  • Завантаження вашої бази клієнтів у спільний сервіс.
  • Стратегію з приросту бази передплатників та практичні поради.

Етапи нашої роботи

  1. Розробка концепції (близько тижня).
  • Пропонуються варіанти концепції – теми розсилки, її назви та герої.
  • Підготовка детальної інструкції щодо підбору та підготовки інформації для випусків розсилки.
  • Після затвердження концепції ми займемося підбором регулярності виходу листів, змісту випусків та їх дизайну.
  • Виявлення показників ефективності розсилки.
  1. Налаштування сервісу розсилок (1 день).
  • Налаштування сервісу на автоматизацію процесу додавання передплатників у розсилку.
  • Налаштування шаблонів листів та їх дизайн.
  1. Встановлення форм підписки на сайті.
  • Підготовка форми підписки та розміщення їх на сайті.
  • Підготовка тексту для сторінки-підписки.
  1. Розкрутка.
  • Пропозиція стратегії щодо приросту бази передплатників та рекомендації щодо збільшення обсягу клієнтів.
Давайте обговоримо завдання
Давайте обговоримо завдання

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.