Контекстна реклама

Питання та відповіді

Вартість реклами не може бути високою або низькою. Вона або працює, або ні. Ми робимо свою роботу на найвищому рівні. І, починаючи співпрацю з нами, ви купуєте собі відділ маркетингу, що розробляє стратегію навіть за рамками кампанії PPC. Контекст не налаштовується якісно за 1000 гривень.

Якщо ви хочете просто замовити контекстну рекламу та запустити її – то цього мало. Принаймні грамотне ведення кампанії принесе набагато більше дивідендів. Метою ведення контекстної реклами є приріст прибутку. І є дві сторони медалі: якщо ви відключите контекст, то прибуток зменшуватиметься. Якщо продовжите вести – то показники можуть як зрости, і залишитися колишньому рівні. Показники – це CTR, вартість кліка, ROI, PPV, CV, кількість відмов, повернення на сторінку, глибина перегляду тощо. Вести рекламу – означає аналізувати трафік, розподіл бюджету, проводити тестування та оптимізацію всіх процесів. А це, погодьтеся, відіграє не останню роль у отриманні прибутку та веденні бізнесу загалом.

Ми знаємо, що ви не цікавитеся CTR та іншими показниками. Вас хвилює лише прибуток. І ми знаємо про таку закономірність: чим більше ви зароблятимете, тим більше послуг потім замовите у нас. І працюватимемо з нами щільніше, відповідно. З цієї причини ми будемо працювати над тим, щоб прибуток збільшувався.

Замовляючи рекламу у нас, можете не перейматися подібними питаннями. Ми не отримуємо комісію від Яндекса та не набиваємо ціну за клік. Для нас набагато важливіше те, що ви можете навести нам нових клієнтів, якщо будете задоволені нашою роботою.

Ні. Якщо ви займаєтеся шахрайством та підробками – ми не спрацюємось. Наш пріоритет – малий бізнес послуг, тому що така робота завжди складніша. Але можемо розглянути пропозиції від великих компаній.

Спосіб прогнозування бюджету має значну похибку, тому ми цього не робимо. Але ми обіцяємо, що оптимізуємо ваш бюджет, спираючись на конверсію сайту та кількість продажів, а також на ваші можливості та особливості кампанії.

<p>За статистикою, більшість кампаній зроблено досить погано. Якщо у вас все добре &ndash; ми прямо скажемо про це. Але часто все погано, і ми в такому разі даємо низку рекомендацій. Так, це займає багато часу. Але нам це на руку: таким чином ми знайомимося з клієнтом, вивчаємо його бізнес, налагоджуємо стосунки та показуємо свої можливості. Безкоштовний експрес-аудит &ndash; це добре. Але все ж таки він досить вузький за своїми характеристиками. За бажанням ми можемо провести більш глибокий платний аудит.</p>

Для початку ми аналізуємо поточну кампанію та підписуємо договір із клієнтом. Після внесення оплати ми починаємо працювати над створенням реклами. Ми проводимо розмови з вами, і вже за кілька днів пропонуємо унікальну стратегію, яка підходить саме вам. Ще пара днів потрібна на опрацювання ключових слів, і до двох днів – ndash; на викладення кампанії. На початковому етапі ми намагаємося набрати статистику, а потім починаємо більш поглиблену роботу.

Ми не можемо давати таких прогнозів, бо це безглуздо і, зрештою, просто неможливо. Наша мета – проведення аудиту сайту та кампанії та розробка рекомендацій під ваш конкретний випадок. Ми зробимо все для того, щоб ви заробляли якнайбільше.

Як правило, ми працюємо на своєму обліковому записі. Це важливо з тієї причини, що у нас багато клієнтів, і незручно постійно перемикатися з одного облікового запису на інший. До того ж, ми маємо такі функції у своєму обліковому записі, які відсутні у звичайному. Ви зможете отримати доступ до нього та контролювати весь процес.